Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

hallå ...

Av christel flygare - 4 maj 2010 16:10

det var ett tag sen jag skrev här nu kom jag på..

dags att sätta ord på tillvaron igen..


snart är det sommar ,hur härligt är inte det ?? sommar ,sol och EGET HUS!!!

de ni,gu vad jag längtar,snart snart får vi börja flytta in   gissa om det känns bra ha ha..

sen är det färdigt flyttat för oss,vi har hållt på å flytta nu i ett års tid så man är lite småless på att bära grejjer,fast lite lättare tror jag att det går den här gången då vi flyttar till något vi längtat efter så...

äntligen äntligen blir min framtid som jag vill ha den.

leva med gubben å alla ungar i vårt hus PLUS att jag får jobba som fan!!

jag är lycklig ,å det stör säkert någon..he he härligt de..


på valborg var vi å kollade majbrasan,det var världsrekord försök på gång men det misslyckades totalt. vet inte hur dom hade tänkt att elden skulle hinne fästa i den övre delen innan den rasade ,just ja i å med att den rasade så kanske dom inte hade tänkt alls   


konstigt bygge eller??

    ungarna var inte så intresserade mera som dom var förut men då har dom ju blivit äldre åxå så...

   gubben stod nog för nära brasan för som ni ser blev han alldeles illröd på halsen.. skumt


         första maj tåget var ganska imponerande trots allt ,ca 120 pers har jag för mig att det stog i tidningen,kul att folk är intresserade av vad som händer /ska hända med vårt land..



           micke å melwin myser i soffan efter att melwin har tränat ryggen   sen var vi barnvakt till maries lukas ,han är så söt min lilla puss unge!! micke hade skit kul tror jag när lukke var här för han grävde då fram alla möjliga saker ur jakobs skrotlåda..kanske han är sugen på en egen liten ,... aaahaaa  ha ha nej då skojar bara.. var till biggan å andreas me å pussades lite med malte åxå...jag är så glad över att ha marie å biggan i mitt liv för då har jag möjlighet att dämpa bebissuget när den andan faller på ha ha ,så man inte går å gör nå dumt menar jag...fattar ni inte så skit samma..


  

så här repar man förresten när saker går sönder ,lite plank som stöd å ett rep runt omkring   de är ju helt okej ?? alltså vad tänker dom med??varför inte fixa till den där istället för att vänta tills nån liten unge går å skadar sig på nå sätt i den.. finns att beskåda på steinholtz gatan 16 om ni är intresserad..


   hittade en ny ansiktsmask på lottas å prövade den,inge gegga som man skulle smörja ut i ansiktet utan som en duk med medel på som man la på fejjan, enkelt å bra..

KLART ..


jonathan går ut nian nu till sommaren och trycket dom har gjort på tröjan är faktiskt det roligaste trycket jag sett på länge av såna som går ut..fattar inte hur dom kommer på allt men kul var det..


på bolagsskolan när jag jobbade där förra veckan så hittade jag den här uppsatt på väggen.

kloka ord å så är det ju faktiskt ,varför ska man hålla på att kränka varandra bara för att man inte tycker lika eller för något annat idiotisk orsak nu man kan hitta på?

ja just det ,när jag jobbade där på bolagsskolan förresten så var det fyra nior som lyfte upp en annan nia å skulle bada honom under vattenkranen,vad tror ni jag gör?? går å sliter bort dom så klart så dom släpper killen,å sa till dom att dom skulle skärpa sig,ha ha alla som var där ,typ tjugo stycken blev ganska förvånade över att städerska kommer å avbryter dom. verkar inte vara någon annan vuxen ,tyvärr,som bryr sig !! dom bara vänder bort skallen när något händer ,fy fy så får det INTE vara..

nå väl så länge jag är på en skola å ser nån form av mobbing så kommer då jag gå emellan,tål inte sånt att man ska hålla på att vara dum med varandra..

det är inte moget över huvudtaget..


nepp nu ska jag laga mat till mitt älskade barn jonte,kirunas snyggaste tonåring lätt..


karm kram / kicki dii     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christel flygare - 13 augusti 2010 21:01

trots att jag skrivit att jag gått tilklbaka till kickidiis blogg så har jag fortfarande läsare här?? WHAT   sjukt / kicki dii ...

Av christel flygare - 7 maj 2010 13:48

nu kan ni gå in å fortsätta läsa på www.kickidii.bloggplatsen.se ...

Av christel flygare - 6 maj 2010 21:19

jonte kom hem igår kväll å frågade om han å en polare får åka till lule kalaset, hyra stuga osv. vad svarar man på det? när kalaset är ,är han nästan 16 år ,ham är ganska mogen och ansvarsfull för sin ålder å så ,MEN klart jag vet om att han brukar...

Av christel flygare - 22 april 2010 13:09

därför raderade jag två av mina tidigare inlägg..där skrev jag en massa barnsliga saker, för att jag var arg på någon ,som pratar illa om andra människor framför sina barn. sen undrar folk varför det förekommer mobbning i skolor bland barnen ??! ...

Av christel flygare - 18 april 2010 17:31

kanske inte var så smart som var å tränade idag,allt gick tungt som fan.. nu känner jag mig om möjligt värre än innan,tyckte ju att jag var frisk fast kroppen var inte det.   micke blev å sjuk på fredag kväll så han stannade hemma från jobbet p...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards