Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

fredag..

Av christel flygare - 26 mars 2010 13:13

sovit som en klubbad säl i natt ,det har jag gjort,satan i gatan så skönt de var.

fick twilighserien i julklapp av micke i 4 delar och har hållt på läsa den sen dess.dom första tre böckerna läste jag hur snabbt som helst men den sista boken har jag hållt på läsa hur länge som helst nu,inte på grund av att den skulle vara dålig eller så utan för att jag helt enkelt inte vill att den ska ta slut! har ca 100 sidor kvar att läsa på den och jag vågar bara läsa ca två max tre sidor per kväll,känns väldigt tråkigt att veta att sen är det slut .SLUT! såg den andra filmen igår "newmoon" och väntar med spänning på den tredje.någon som vet om dom kommer att filma ens den delen och den sista åxå för den delen?


det brann i gruvan i förrgår och micke jobbade,usch vad nervös och rädd jag var. det var en lastbil som hade börjat brinna på 740 nivån och micke jobbar på 1045,alltså så brann det ca 300 meter ovanför han och det var ganska otäckt tyckte jag iallafall,micke själv verkade inte alls vara lika orolig som mig.

just på grund av såma här saker vågar jag inte söka jobb under jord,det hade varut för jobbigt att ständigt vara orolig när man ska jobba,har delvis skräck för att bli instängd så därför klarar jag inte av det.


på  måndag ska jag få vicka till kbab  och ska städa på hjampis,det är min kära svärmor som hjälpt mig med det.dagen börjar redan kl 06 00 och det blir en rejäl omställning från mina relativt lata dagar nu,men skönt som fan att få något att göra några dagar frammåt ändå.


ute är det ganska milt väder men ingen sol,hade vela fara och köra skoter men micke jobbar som sagt em och skotern står på släpet i garaget och jag kan inte ta den därifrån utan bil och mään power :)


min älskade kille jonte har börjat  blogga och ha ha han skriver så roligt mitt barn ha ha ,gå in och läs hans blogg åxå adressen är följande ,  http://jonteisolen.blogg.se


kram / kicki dii

 
 
Ingen bild

maik

27 mars 2010 13:25

heeej kärlek!!
skönt att du kan sova som jag,huvudet hinner inte ens landa så ser man john blund:)men nu när du får börja jobba så får nog jag börja lyssna på dina timmer drag genom näsan..hahaha
branden ja...vi jobbar så hårt att våra kläder är så blöt i svett så det hade aldrig spridit sig på oss...:))...maik

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christel flygare - 13 augusti 2010 21:01

trots att jag skrivit att jag gått tilklbaka till kickidiis blogg så har jag fortfarande läsare här?? WHAT   sjukt / kicki dii ...

Av christel flygare - 7 maj 2010 13:48

nu kan ni gå in å fortsätta läsa på www.kickidii.bloggplatsen.se ...

Av christel flygare - 6 maj 2010 21:19

jonte kom hem igår kväll å frågade om han å en polare får åka till lule kalaset, hyra stuga osv. vad svarar man på det? när kalaset är ,är han nästan 16 år ,ham är ganska mogen och ansvarsfull för sin ålder å så ,MEN klart jag vet om att han brukar...

Av christel flygare - 4 maj 2010 16:10

det var ett tag sen jag skrev här nu kom jag på.. dags att sätta ord på tillvaron igen..   snart är det sommar ,hur härligt är inte det ?? sommar ,sol och EGET HUS!!! de ni,gu vad jag längtar,snart snart får vi börja flytta in   gissa om det ...

Av christel flygare - 22 april 2010 13:09

därför raderade jag två av mina tidigare inlägg..där skrev jag en massa barnsliga saker, för att jag var arg på någon ,som pratar illa om andra människor framför sina barn. sen undrar folk varför det förekommer mobbning i skolor bland barnen ??! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards