Alla inlägg under februari 2010

Av christel flygare - 27 februari 2010 10:33

äntligen har jag kommit på hur man laddar upp bilder på bloggen...

här kommer lite diverse...

         jakob he he,jontes traktor och hjärtat..     micke å jonte försöker fixa traktorn..igen...   infektionskliniken sunderbyn...usch   jonte besöker mamma på lassa   kicki dii he he   jonte tar konfan   träsket grilltajm   på väg hem från husvagnen   träsket ,pappa ,klara å jag       på semester i stockholm     

jag slog en striiike.........

 

vi kunde inte avgöra om det var en tjej eller kille! 

  

jag i piteå ,höll på trampa ihjäl en ankunge men räddade den istället 

lite diverse foton...

Av christel flygare - 26 februari 2010 12:07

har ni någon koll på hur snabbt dagarna rinner iväg??

helt sjukt.

nyss var det förra veckans torsdag och jonte sa till mig att :fan mamma vad

dagarna går fort, och nu är det redan nästa veckas FREDAG!!?

som sagt: sjukt

går tiden bara fort för oss eller känner någon annan av det åxå?

tänkte att det kanske har med min ålder att göra men det kan ju inte stämma då

 jonte bara är 15 år.


Micke ringde nyss att dom ringt från skolan att melwin har så ont i halsen,

usch då.

så farmor hämtar honom och för han hem.

ibland är det bra att jag är arbetslös som vid barns sjukdomar,då finns det alltid jag å sköta.


lite synd för vi hade väl tänkt åka till husvagnen imorgon men då blir det å stanna hemma.

har blivit lite struligt med veckorna jakob har hos sin pappa nu,det ändras från dag till dag känns det som.

första gången var en lördag då mats skulle träffa nån å jakob ville vara hos mamma ,sen skulle pappa iväg på Rammstein (åh va avis  ) så då kom han hem redan förra fredagen istället för måndag.

SEN ringer mats igen nu på onsdag och vill ha jakob tidigare då han inte kan ta honom nästa vecka då det är fu stopp på lk. men jakob vägrar !!

sen får jakob dåligt samvete och bestämmer sig för att vara med pappa från fredag till måndag ,MEN hinner ändra sig på morgonen idag och ska inte till pappa förrän imorgon  ..ha ha dom små liven,jokob och jesper och melwin har tydligen planerat nåt som dom skulle hitta på idag tillsammans.

nå väl ,mig gör det inget,har haft jaokb i exakt 11 år och 8 månader själv så det känns bara konstigt när han är borta hos sin pappa.

mats och jakob ska imorgon till kurra och skjuta gevär,var där för ett tag sen och sköt åxå,tänk så tokigt egentligen,en tolvåring med ett skarpladdat gevär.

litar på att mats vet vad han gör iaf.

kan inte "hönsa"hur mycket som helst.

ska lägga in lite bilder senare när jag kommit på hur fan man gör på denna nya sida..

tills dess: ge varandra en KRAM / kicki dii



Av christel flygare - 24 februari 2010 09:21

har inte kunnat blogga på as länge då det blivit nåt fel på min gamla blogg

och det bara gick att skriva rubriker.

så nu har jag gjort en ny blogg istället som kort å gott får heta christels då kicki dii inte gick att ha igen,trist..


snart ska vi köpa hus i tuolla ,inom tre månader flyttar vi dit å

det kommer bli hur nice som helst.

micke å ungarna har flyttat till mig undertiden å melwin å jesper har mitt

gamla sovrum och vi har två madrasser i tv rummet.

i förrgår tog jag alla barnen dit och visade med en tydlig gräns av två sittssoffan att här går gränsen kl 22 då verkstan är stäng för ungarna ha ha.

nu går jag till min gamla blogg ocg skriver i rubriken var ni kan läsa min blogg

tjao / kicki dii

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards